12.aprill

Vaken redan vid kl. 6. J vaknade så tidigt. Kunde inte sova som vanligt. Han var inte ute igår, men har börjat ta det lite lugnare nu. Hade ingen mobilen bredvid, och kollade bara en gång. Nu är batteri slut, och tänker inte ladda det. Vill inte ha , vill inte se den. Men fick ett mejl, en tjej, som vill köpa några böckerna nu, då få ca femhundra för det. Behöver pengar, och det är bra just nu. Men måste vänta tills tisdag. Hoppas bara att mamma ska skicka mer pengar nu. Vill ansöka socialen nu också. Men väntar ju faktura för fritids. Men kan lämna in det senare också, kanske. Jag vill åka till Tallinn, vill inte stanna hemma med J, vill gå, vill köpa, och dricka utan J nu. Och tänkte att anmäla mig på söndag också att jobba. Jag väntar inte mer att han ska svara. Han svarar ju inget, men man vet inte säkert. Han kan helt plötsligt svara mig ju också. J ska till badkalas snart, har lite tid för mig då. Vet inte vad ska göra. Behöver tvätta lite, och imorgon träning. Vet inte , om kan fråga M om han kan ta henne en timme. Nu ska leka med henne lite. Klockan är sju på kvällen och jag mår dåligt igen. Mådde ok, tills jag såg på FB, att han väntar på restaurang på sin själsförande , en tjej, lika gammal som han. Jag tänkte, att ok, har de nånting mellan oss, kanske . Vet inte. Och sen skrev som ville veta, om han har kollat upp om han är ledig nästa helg, han svarade inget( han väntade henne ju), sen snälla svara nånting. Efter det skrev bara- jag vet att du är uppdagen nu ikväll, att hoppas att du kan svara när du har tid. Ha en trevlig kväll. Efter det han inte varit online. Nu är han med henne. Vet inte, vem hon är ju. Jag blev så besviken direkt, att började bara gråta. Jag vill bara prata med honom öppet, vill veta, vad han vill, bara att kunna vara ärligt med mig. Just nu tolkar ju honom, att han undviker mig. Men jag kan inte fortsätta nu med det. Vill bara kunna prata med honom. Vet inte , om han kommer att svara nåt nu om några dagar. Kanske han bara läser mina meddelande, det är allt. Jag har ingen aning mer, om han svarar mig. Men hoppas bara att han kan ju svara, att inte störa honom mer. Vill inte pressa honom. Men om han kommer inte svara nu, då är rädd att kommer att explodera snart. Jag tänker på honom, och jag vill träffa honom. Men jag har redan frågat det, om han är ledig nästa helg, två gånger, han svarade först, att han måste kolla upp det. Och nu han svarade inget ju. Jag vill inte tänka nu vad han har med henne, är de nära vänner. Vad de gör ikväll, kommer hon hem till honom, kommer han ha sex med henne. Jag vet inte, men alla de tankar bara snurrar i huvudet. Jag kan inte glömma bort honom just nu. Men måste ju lämna honom i fred lite, men jag kan inte det. Visste inte att han var ledig nu ikväll. Och att han träffar nån ... vill bara glömma bort honom lite. jag orkar inte vara med J, jag är alltid så arg med allt, om jag mår dåligt, vill inte ju att hon ser, att gråter, men hon ser allt ju. Vill vara kunna själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0