13.aprill

Jag kunde inte sova inget i natten, vet inte hur klarar att vara idag. Tänker bara för honom, kan inte glömma honom bara nu. Jag vet inte vad ska göra, att kan släppa honom bara lite. Om jag vill ha kvar honom ,som vän, då måste bara vara, utan att skickar mer meddelanden nu. Nu är det hans tur att svara. Jag får inte skriva honom. Han behöver tid, att vara utan mig nu. Han vet att vill träffa honom nu i helgen. Bara om jag kan vara utan, att tänker på honom. Kanske han svarar , kanske inte. Men just nu är rädd, att han är trött om mig, att jag skriver honom för ofta. Vill ju ha kontakt med honom. Måste bara släppa honom nu, men jag vet att kan inte....och nu skrev till annan, att komma över honom, men det allt är fel, Idag kan sälja några böckerna nu, frågade fem hundra. Lite pengar få jag i alla fall. Vill åka till Tallinn , men biljetterna är för dyra. Bara på tisdag var femhundra, men då måste vara ledig från jobb. Frågade M, om han kan ta J några timmar idag. Igår han svarade att han kan ta henne till kyrka kanske kl 10. Nu skickade sms, när ska hon vara klar. Och han svarar inget ...börjar mer o mer hata honom. Som jag börjat hata ibland henne, jag vet inte varför. Hatar bara alla just nu. Vill inte se folk, ingen kontakt. Jag mår bara så dåligt, jag vill inte vara med henne heller just nu. Är arg på alla, det är inte hennes fel, att jag mår dåligt. Men just nu är jag bara så nere. Vet inte hur lång tid det kan ta nu. Att kan bli glad igen. Bara om han kan svara nånting, då är jag glad igen..... Jag vil gråta. Snart är J tillbaka, var ute och joggade. T la en bild upp med henne. De var fina tillsammans, jag tryckte "gilla". Vet inte hur seriös det är ju. Jag kan inte släppa honom. Vill bara kunna prata med honom, få nån svar. Kommer jag att klara nu ca fyra dagar utan att kontaktar honom. Jag är så rädd, att kommer att explodera , och kommer skriva allt , vad jag tycker. Jag vill ju ha kvar honom, som vän. Men vet inte vad ha vill. Just nu är det jag, som pressar honom. Nu om han är ledig, om han har planer nu nästa helg. Han svarar inget. Och det här jag bara förstår inte, varför han svarar. Han vill inte då ses, men vill inte såra mig heller. Det är så jobbigt för mig just nu. Jag är bara så besviken om honom, att klarar inte att ta hand om J. T kommer att åka bort nu om ca en vecka. Och jag hoppas, att vi kommer ha nån kontakt innan han ska i väg. Vill inte, att han hatar mig nu, att jag stör honom med mina meddelande. Nu vet inte, om det andra kille kommer svara mig, vad kommer att svara honom då. Kanske kan träffa honom, att få komma glömma bort T. Kanske det är lättare, men jag kan inte träffa nån annan ju, om jag tänker på honom. Och nu är orolig, när åker till London, att kommer leta efter O....tänker ju på honom med. Bara om jag kan hitta nån annan nu.....att börja nytt liv, att hitta nån bara helt plötsligt. Bara att börja öppna ögonen, att kanske jag kommer till nån vägen. Fanns en kille, som träffade, när jag tränar. Men det är inte lätt, att få kontakt bara så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0