14.aprill

Jobbat idag, och jag ska få lön imorgon. Nu bara vänta, när pengar är på konto, då bokar resa till Tallinn. Vi ska åka dit imorgon. Nu räknar pengar, vad kan använda där. Och det måste vara gränsen. Idag tänkte nu, att kanske ska fråga T , om han vill att ska köpa vodka för honom, men vet inte om det är bra att fråga. Han kommer inte svara kanske igen. Vill inte mer att skriva honom, men nu tänker inte mer att fråga honom, om han är ledig eller han har några planer. Ingen ide att fråga. Vet inte om det är ide att fråga. Måste tänka på det. Han ska köpa ny bil, han skrev på FB, att han ska försöka nu. Jag skrev "håller tummarna", och han gillade min kommentar. Ska försöka inte störa honom några dagarna. Fick igår pengar för böckerna, och jag få lite lite för J- några kläderna. Hennes leggings är redan upp till 50 krona. Fattar inte, att folk vill betala den pris. Men det passar för mig såklart. Igår chattade med denna Nepal kille, som träffade i somras, han kan inte ge upp, han vill träffa mig nu. Igår berättade om T, han sa , att glöm honom. Han ju sökte tjejerna för sex, men nu han säger, att han vill hitta bara en tjej. Jag vill inte ge honom hopp, att vi ska bli tillsammans, vi kan vara vänner bara, inget mer just nu. Jag tänker ju på T nu, kan ej glömma honom bara så lätt. Men börjar ta det lite lugnare. Finns rean nån annan som vill ha mig. Men jag vet inte, han ser helt ok ut, vet inte, kan ju träffa honom, men han redan vill komma hem till mig. Men jag vill inte på en gång sex med honom. Om det börjar bli nåt, då vill ta det lugnt. Han har varit alltid på min sida. Imorgon är ledig, mycket att göra. Ska lämna in ansökan, tvätta, lite handla till båten, träna . Men idag J sa, att hon vill inte åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0