16.aprill

Det är tisdag och har mycket att göra just nu. J är i fritids, fixar tvätten. Måste städa lite hemma. Sen handla lite, lämna social ansökan, sen komma hem, träna och packa. Jag ska åka till Tallinn ikväll. Och frågade T,om han vill att ska köpa för honom vodka. Jag var helt säkert, att han svarar inget. Och sen helt plötsligt kom det meddelande av honom. Han sa, att jag behöver inte hämta för honom. Men kanske köper en flaska hem, att bjuda honom då. Blev ju glad att, äntligen han svarar mig. Skrev att hoppas du ska ha kul. Svarade att kul för dotter mer än för mig. Nu ska städa lite hemma. Måste hinna träna oxå idag. Sitter hemma, måste börja fixa mig, och packa snart. Tränat idag och mår så bra, blev rekord. Nu kunde springa en km för ca sex minuter. Det känns bättre nu, att kommit igång helt nu. Frågade S , om hon dricker vodka eller champagne. Hon dricker vodka, nu kan köpa det med, när ska åka till London. Det ska bli så kul, att kunna åka bort. Vara mig själv, inte tänka på J. Och ikväll till Tallinn. Vill inte packa för mycket, men har lite mat med, men sa till J, att vi kan gå till Mcdonalds äta, Hon blev glad såklart. Då kan spara lite pengar på båten, vill inte köpa där. Det är dyrt, och nu tänkte inte växla pengar. Bättre att betala med kort, tänkte ju att växla. Vet inte, kanske kan ta ut pengar, eller inte, lite osäker. Nu ska börja klä på mig snart, måste ta för J också lite kläderna, och tänkte kolla i Tallinn lite kläderna kanske. Om hittar nånting fint, och för J också .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0