17.aprill

Torsdag idag, hemma igen. Och mår bra. Inget vidare ju med T, men tar det lugnt. Han gillade inlägg, när åkte till Tallinn. Imorgon ska J till pappa, då är ledig utan henne tre dagar, men kommer jobba nu. Och på lördag ska ut till Engelen. Min spansk vän, som ska sjunga där, vill ta en öl med mig. Han ville att ska hjälpa honom, att hitta publik till hans konsert. Nu lämnade inlägget på min FB sida, hoppas att det finns nån, som kan komma dit nu. Och kanske jag ska ensamma dit. Ingen som ska följa med. Frågade en kille, han frågade, om jag ska bjuda honom dit. Svarade att nej, att jag är snål. Nu frågade också denna andra kille, vet inte om han kommer dit. Om jag skulle välja med vem kan gå, då skulle vilja gå med T dit. Men han kommer inte hit nu. Han ska åka nu på onsdag, frågade redan när han ska tillbaka, men han svarade inget . Han är på jobbet, jag vet. Jag vet inte om han kommer svara nu eller inte, men väntar inte ju att han ska svara nu. Jag som ville träffa honom nu i helgen, men nu kommer vi inte att ses. Han svarade inte om det, och vill inte igen fråga honom nu. Nu hoppas att hittar nån, som kan följa med, vill inte gå ensamma. Men kommer inte stanna länge där, för att kommer att jobba på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0