18.april

Fredag, vaken redan klockan sex. J vaknade så tidigt. Men idag hon ska till pappa och jag ska hämta henne på tisdag. Hon har träning säkert. Men tror inte att ska jobba nu på tisdag, för att nu kommer jobba under påsk tre dagar. Vill inte tänka på det. Särskilt nu hur orkar jobba på söndag , om det blir åtta timmar nu. Jag ska ut på lördag, just nu ser det ut att ska ensamma, frågat runt, men hittar inget nu. Igår chatta med David, att jag tror inte att han ska sjunga redan klockan 8. Han vet inte så mycket heller, han inte varit där tidigare, berättade att det finns nattklubb som heter Kollingen, han visste inget om det. Så han var glad, att berätta lite, att ge info . Men det ka bli kul, att träffa honom igen. Kanske ska göra en bild med honom, om jag vågar. Eller kommer träffa nån ny där. Vem vet, men ingen problem om jag går ensamma, men det kan hända, att det är lättare att få kontakt med killarna. Och såg nu, att åldersgräns är 35. Det är bättre, att finns inte för yngre. Nu bara väntar när J ska till M. Då är jag ensamma. Tänkte lagga nu potatissallad för min påsk. Inte mycket godis. Köpte inte alls i Estland så mycket som brukar göra alltid. Inga kläderna, men bara en tröja för träning har jag nu. Tänkte mer, att handla kläderna i London. Vill åka dit nu, vill njuta lite ledighet. Nu har en flaska vodka, att ta med. Bara prata med S, att vill gå ut där nu. Men måste räkna pengar nu, som kommer låna såklart nu. Vill betala nu snabbt min lån, utan ränta. Väntar att socialen betalar, sen nästa är hyra som måste betala. Sen andra räkningar. Känner mig så ensamt, började gråta lite igen. Saknar nån bredvid. Tänker på T såklart. Han är uppdagen , han jobbat nu länge, jag vet. Men han är kanske ledig nu i helgen. Men han kan inte träffa mig, han har andra planerna. Med sina vänner, och det är han som bestämmer, om han vill träffa mig eller inte. Jag vill inte mer fråga honom, frågade, och han svarade inget. Nu måste ta det lugnt. Han började räkna nu dagar tills sin semester, jag frågade om det var 6 dagar, och han svarade "J" på FB. Klockan är snart åtta på kvällen, är nu ensamma äntligen. Gjorde bilderna om mina vodka , och skickade till T. Han skrev att russian standard( som köpte för honom) är det bästa vodka enligt honom. Skrev tillbaka "glad påsk" och att hälsa dotter. Skrev att dotter är hos pappa nu, men jag ska jobba nu tre dagar. Och nu skrev att imorgon ska ut till krogen, att min spansk vän ska sjunga där. Tror att han är inte hemma, han är ute kanske hos nån vän. Men alltid, när läser hans meddelande blir glad. Nu han vet att jag har hemma hans favorit vodka. Skrev ju också, att en vodka ska ta med till London, andra sparar för honom, att dricka tillsammans. Och nu måste vänta honom länge, när han kan komma till mig. Efter det när är hemma efter London resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0