19.aprill

Idag ska D ska sjunga på Engelen. Och jag ska dit, ensamma nu. Hittade inget som kan följa med. Det var en kille, som är så intresserad av mig, och nu han är arg på mig, att jag säger att kan inte följa med honom. Han vill ha bara sex, inget annat. Han säger , att nej, han vill inte bara det. Men jag kan inte ha sex, med ingen just nu. Jag bara vill inte, bara vill inte. Tänker bara på T just nu, men han är uppdagen. Eller , jag skrev honom nu, att ska jobba tre dagar under påsk. Då han kan inte träffa mig ju. Om det skulle varit lättare med allt. Jag vill gå ut ju, men vill inte gå ensamma. Nu bara går, att lyssna på D, sen kanske prata med honom, och sen bara hem. Jag vet inte vilken tid han ska sjunga, kanske klockan elva tiden. Och sen kommer jag hem efter klockan ett kanske. Måste kolla, när kommer sista tåg, att inte åka buss. Då kommer somna på bussen kanske. Efter jobbet kom hem, och direkt gick springa, och sprang över sju km nu. Och har lite ont i kroppen. Vill bara sova nu, men jag måste gå. Han ( D) vet att jag kommer, vill inte att han ska bli besviken. Och Engelen var denna, som jag berättade för honom. Det är viktig kväll för honom. Jag ska gå dit, bara att lyssna honom, och prata lite, och det är allt. Inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0