1.aprill

Jag vill bara gråta nu, orkar inte mer. Fick brev av socialen, måste lämna in igen alla papper, fattar ingenting mer nu. Ingen pengar, inget liv... Och jag klarade inte mer, jag skickade IGEN meddelande honom, han svarar ju inget tillbaka. Nu skrev- förlåt om jag stör dig med mina meddelande, känner sig själv dummt. Jag är intresserad av dig, och vill träffa dig mer...Han läste e efter en timme, men svarade inget. Efter det har han varit inne , väntar bara att han svarar, men han gör det inte nu. Kanske han börjar tänka nu själv, och förstå att jag är intresserad av honom seriöst. Nu han vet i alla fall. Jag orkar inte med honom mer, jag vill träffa bara honom, jag vet om han svarar inget, då kommer ju att fortsätta att fråga honom, om vi kan ses. Men nu är rädd, att han vill inte mer träffa mig. Jag vet inte, är så ledsen på det just nu. Jag har fått känslorna med honom, men börjar tro att han vill ha mig bara för sex, som alla andra här. Det finns ingen seriös kille här . Det är en till kille, som är intresserad av mig, kanske kan träffa honom. Men vill inte träffa ingen , när tänker på honom så mycket just nu. Jag bara hoppas, att T börjar tänka, och kommer att svara nånting om några dagar. Nu får jag inte mer skicka meddelande, nu måste det vara han som skriver. Nu måste gå ut och springa , min träningspass. Snart kommer J hem. Måste ladda lite mobilen bara hemma. Och sen kommer J hem. Just nu är så ledsen för honom, att han svarar inget. Om bara han skickar en meddelande, då kan ta det lite lugnare. Kunde inte sova hela natten, är trött, och kommer inte kunna sova nu heller. Vill bara gråta.... J somnade äntligen, hon kommer vara trött imorgon när måste väcka henne nu. Har duschat ,ätit lite, vill sova, men jag vet redan att jag kommer inte kunna sova . Kommer kolla igen hela tiden mobilen, kollar hans meddeande. Jag vet inte, om det allt är slut nu mellan oss, om han kommer att svara nu nåt eller inte. Om några dagar han skulle ju han svara nåt. Om han gör inte det. Då kommer skicka nytt meddelande tills han svarar nåt. Men har förstått honom, att han brukar svara när jag frågar nånting. Nu kommer jag fråga , om vi kan ses under påskhelgen, eller han har andra planer. Men detta vill vänta, kanske tills fredag, när är utan J. Men då är jag ensamma, och då kommer jag vara ledsen, känna sig ensamt , gråta mycket. Han var min sista , som jag lovade mig själv att träffa , att ingen mer. Det känns nånting med honom, det känns nånting med honom, att jag fick de starka känslorna med honom. Jag var så rädd , att bli kär i honom, och det hände det gör just nu så mycket ont, att man kan inte säga , vad man känner...att man måste hålla allt inom sig. Jag saknar honom så mycket, efter det allt mer och mer, efter det när han skulle kommit hit, men han kom inte. Jag ville träffa honom då, jag var så glad, att få träff honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0