20.aprill

Jag hade en trevlig kväll igår. Men var sent till hans konsert, men kom dit, när han sjöng. Och såklart han blev glad när han såg mig. Kom prata med mig, och sen bjöd mig till sina vänner. Och där var jag inte mer ensamma. Vi var där, sen skulle gått annan ställe, men det var fullt, sen nästa . Sen jag skulle hem, lämnade honom och hans flickvän syster. Jag var glad att fick träffa honom igen. Och nu har jag huvudvärk, och träningsvärk. Sprang igår över sju km. Igår ville annan kille träffa mig, men ville inte träffa honom. Berättade om honom till Susanna( denna syster) Hon sa, gå inte om du vill inte träffa honom, och lyssna ditt hjärta. Och nu tänker jag göra det, lyssna mitt hjärta. Vill inte träffa nån annan mer. Nu vill bara honom, T. Men det går inte vidare med honom. Tiden går fort nu, när han åker, då åker jag, och sen vi kommer ses igen, hoppas jag. Idag måste jobba, imorgon också,, sen på tisdag är ledig, hoppas jag. Behöver sovmorgon nu på riktigt. Vill kunna sova hela natten, men kan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0