21.aprill

Igår jag skrev honom, om han ska åka bort nu på onsdag, och såklart han svarade inget. Jag vet ju att han ska åka på onsdag, men ville ha nån svar av honom. Idag har jobbat, J är hemma redan, för att ska jobba imorgon, och hon behöver träningskläderna. Efter jobbet kom hem, och snart ska J sova. Måste vakna tidigt imorgon. Men nu på onsdag tänker inte jobba. Jag är helt slut redan nu att jobba. Behöver en ledig dag mellan jobb nu. Annars det är för mycket, känner jag. Det snurrar mer och mer i min huvudet om T, vad ska göra med honom. Jag vill ju veta, vad han vill. Men jag kan inte fråga det nu. Vill ha kvar honom, som vän. Tänkte hålla lite borta nu , men kan jag det. Nu tänkte höra , om kan ses honom efter semester. Men tänker, varför han ville inte svara, när han kommer tillbaka. Nu tänker fråga direkt kanske om han vill ses efter semester. Jag vill träffa honom, han vet. Men vill han det också, jag vet inte. Jag vill inte pressa honom så mycket, men vill ha bara svar. Jag är rädd att kommer explodera snart. Kommer säga allt vad jag har säga. Nu vill skriva igen honom.... Nu skrev honom- jag vet att du åker nu på onsdag. Tänkte fråga om vi kan ses efter din semester, om du är ledig, om jag är ledig. Det var fråga, som han skull kunna svara nu. Men jag vet redan, att han kommer inte svara det nu, kanske. Väntar inget svar. Det är nånting med honom, och jag vill ju veta, hur han tänker, vad han vill. Känner, att han undviker mig lite nu. Han kanske vill inte ses, och vill inte såra mig, det är därför han svarar inte nu. Jag vet inte, men vill vara öppet med honom, jag är ärlig med honom. Jag tänker på honom, jag vill ju vara med honom, jag vet inte ju vad han vill. Bara vänskap, eller bygga vidare nånting. Det gör ont, när man vet inte vad man vill. Om han bara kan svara nu nånting. Tror att han jobbar nu idag. Han inte varit ute och tränat nu, men han var FB idag, jag vet under dagen, eller före jobbet. Om bara jag få ett svar., då kommer jag bli glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0