22.aprill

Klockan är över fem på morgonen, och nu har jag gjort det ....jag skrev om allt till T. Nu kommer han läsa om det allt idag, och har ingen aning om han kommer svara nånting. Jag skrev allt, vad jag ville. Att vill fortsätta att vara vänner, vill veta vad han vill. Jag bara hoppas nu, att han kommer att svara nånting. Och när kommer han att läsa det nu. Han sov vid klockan ett. Om bara få nån svar av honom. Jag vill veta, om jag har nån chans med honom. Om han kommer skriva att han vill inte ha nån seriöst med mig, då kan ju gå vidare. och komma över honom. Jag vill bara gråta just nu, tårarana kommer nu. Det har tagit lång tid, att hålla allt inom sig, men nu har jag sagt det. Det måste bli bättre nu. Snart ska till jobbet. Vill stänga av mobilen helst nu idag, att inte kolla hela tiden mobilen. Jag kunde inte sova hela natten, bara tänkte på honom. Vill sova hela natten utan att tänker på honom. Saknar honom just nu så mycket.... Han läste redan kl sex tiden, men såklart ingen var. Han måste vara på jobbet nu, jag vet. Imorgon kommer han att resa bort, och kanske vill glömma bort mig helt....Hela dagen har väntat att han skulle svarat nåt, men efter det har han inte varit inne på FB. Jag vill inte börja , att hoppas att han svarar nu nånting. Men nu är han läst om allt ville säga honom. Och kanske har han själv börjat tänka nu, vad han vill med mig. Jag vill komma över det allt nu, om han kommer inte att svara nånting. Jag vill gå vidare nu, jag ha börjat att titta runt mer och mer, och jag vet om det är inte T, då finns det nån annan där ute och letar efter mig med. Imorgon har tagit ledigt själv nu. Kände att orkar inte ´jobba. Men kommer att jobba nu torsdag o fredag, det är helt ok att jobba, det kommer nu mer o mer jobb. Nästa vecka kan jobba bara två dagar, sen ledigt . Och nästa fredag kommer att åka till London. Jag bara väntar det nu, jag behöver komma bort härifrån med allt som händer med mig nu. Väntar nu, när socialen kommer betala mig, att kan betala min lån nu på en gång. Måste betala det nu innan 24. Och bostadsbidrag kommer på fredag. Betalade lite räkningar idag, att inte samla för mycket nu. Måste planera nu mycket, hur klarar mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0