23.aprill

Vet inte, men tror att måste nu bara kunna glömma bort honom. Han var inte alls igår på FB. Och nu såg hans bild, han sitter just nu på flygplan. Skrev att ha en trevlig semester, kommer han säga tack , eller gilla det. Vet inte, om han kommer nu använda FB, när han är borta. Jag vet inte, vad han tänker nu om mig, om vi är vänner, eller inte mer. Om han bara kan ge en liten tecken...inte svara, gilla det vad skrev eller gilla min inlägg...det räcker för mig. Mår just nu så dåligt om honom, att fick ingen svar.... vill gråta, men livet går vidare, vill komma över honom nu snabbt, glömma honom bort, om han vill det nu, att få inga mer tecken av honom. Idag är ledig, och passar nu på, att kunna göra allt vad kan- slänga sopor, handla, träna, tvätta. Ta det bara lugnt. J är i skolan. Jag har börjat må lite bättre, med mitt liv. Jag är så nöjd med mitt nytt jobb, jag har öppnat mina ögonen, börjat leta efter nån, vill hitta nån nu, att bli kär i. Vill inte mer vara ensamma, nu måste det bli slut. Men samtidigt måste vara försiktig, när kommer träffa nån nu. Nån kan ju komma till mitt liv, och använda mig bara. Nästan om en vecka kommer jag åka till London, vem vet kanske kommer att träffa nån där. Men det blir jobbigt, om det kommer hända. Vill gå ut nu där i London, festa lite. Ha bara kul. Och tänka bara på mig själv, köpa fina sakerna. Väntar bara socialen, att kan betala mitt lån, då kan ta ny när åker till London, då betalar tillbaka när lönen kommer. Jobbar nu mycket, och det är br lön nästa månaden. Och kanske mamma kommer skicka lite pengar också nu, innan ska åka. Jag är arg på socialen, fick brevet, och jag får ingen bidraget. De räknar in varje krona , som kommer in, även sms lån. Jag bara fattar inte , hur de tänker. Då är jag igen ruta ett, betalar ingen hyra denna månaden , jag är kört nu. Och nu måste kolla upp fritids, för att jag betalar för mycket. Jag vet inte , vad de gör, tänkte gå dit idag, om de är öppet nu. Det är bättre, att kolla upp. Lämnar in nu lönebesked, kommer lämna in nu varje månad nu besked, bryr inte mer om det. Jag var ute , sprang, duscha hemma, ska iväg snart, fixar tvättstuga också nu, lämnar boken tillbaka , sen hämta ut en paket, sen hämtar J tidigt. Jag tänker på honom, de är många som kommenterar hans inlägg, och många gillar hans bild. Han inte varit FB nu. Men han skrev att han är bakis, men flygklar. Om han bara kan ge en liten tecken, men tror inte mer, att han kommer ge det, eller att svara nånting, när han har semester. Nu måste bita ihop, att hålla bort mig från honom. Nu måste gå vidare utan honom just nu. Men det är livet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0