24.aprill

Just nu hoppas, att min lån, som skulle betalat senast idag, går igenom. För att betalar imorgon. Annars måste betala ca 800 krona extra...inte roligt. Idag när hämtade J, hon var i kyrka med M. Då frågade M, om han kan betala kontant hennes underhållsstöd. Men sa "nej" att måste betala räkningar. Äntligen har börjat stå på mina ben, säga, som är bästa för mig. Jag varit snäll mot honom hela tiden, nu kan det räcka med detta. Han måste också förstå, vad är bästa för mig. Och idag såg, att han gillade min kommentar, och han la upp nytt bild, han såg ut så söt, att vill pussa honom...han har det trevligt och lugnt nu, att bara njuta solen att känna sig som kung, och han skrev att han är som kung. Det var tecken för mig, att han har inte helt glömt bort mig. Men just nu måste ta det helt lugnt. Nu får jag inte mer att skicka nya meddelande. Vet inte när han kommer hem nu, kanske han kommer när jag åker...Nu är det "måste" , att inte skriva honom, jag bara få inte. Det är hans tur , att svara mig, men vet att han kommer inte svara mig inget just nu. Men jag hoppas, att han tänker nu lite själv, vad han vill, och han har ett svar. Bara om vi kan fortsätta att vara vänner, att ha kontakt kvar , det räcker för mig just nu. Imorgon jobbar jag, och måste träna nu före jobb. Dvs, måste vakna redan halv fem tiden. Det är jobbigt, men det går bra, för att ska springa 4km pass bara, det är ca 30 min. Inte så farligt, och sen duscha , och fixa sig. Helgen är med J, och hon vill gå till cirkus på tisdag, men det kostar pengar , för mig för mycket just nu. Bara att bita ihop, att ta det lugnt lite nu, särskilt med T nu, att hålla lite avstånd från honom. Han kommer tillbaka, då kommer han träffa först sina vänner såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0