25.aprill

Snart måste väcka trötta J, då kommer hon vara gnällig säkert, att väcker henne. Hon förstår inte, att man ska sova tidigt, när man måste gå tidigt nästa dag. Men hon sov efter klockan åtta i alla fall. Nu börjar det bli lite tufft igen. Med min ekonomi. Hur jag klarar med allt nu. Väntar att M ska betala pengar på konto. Hoppas, att han betalar nu idag. För att då kommer min Nordea lån, som måste betalas nu på måndag. Sen måste kolla, att klara nästa vecka med maten, och fira lite valborg, men tror inte att kan ta J till cirkus nu. Har inte råd, att göra för henne det nu. Jag vill ju, att det ska bli kul för henne, men just nu det går inte. Bara att klara nästa vecka, och måste planera nu till London, vet inte, hur mycket kan låna. Kanske mamma kommer att skicka nu lite födelsedags pengar, då kanske behöver inte låna för mycket. Vet inte, vill inte låna ju, måste betala tillbaka. Jag vet inte vad ska göra. Hoppas att nästa vecka kan jobba de två dagarana bara. Hemma efter jobbet, är himla trött just nu. Han har ju gett en liten tecken, för att han gillade igen min kommentar. Så han har inte än helt glöm bort mig. Men skulle bli glad, om han skulle komma svara mig nånting. Och kommer bli jätteglad, om han skulle gratta mig, när fyller år. Men jag vet inte, om han kommer göra det. Just nu måste ta det bara lugnt. Imorgon vill sova länge länge, men jag vet att J kommer vakna tidigt redan. Tänkte gå till Hågelby med henne imorgon. Söndag hon ska få märke , sen kalas. När hon är på kalas, då kommer jag gå träna. M ska skicka pengar på måndag, jag frågade redan, för att lån kommer att gå på söndag, och jag har ingen att ge till banken nu. På måndag går pengar. Idag kommer de ta lån pengar. På torsdag ska ansöka nytt lån. Vet inte hur mycket kommer att ansöka. Kanske mamma kommer att skicka pengar, när fyller år, hoppas de kommer före måndag. Han la upp ny bild, igen dricker han, såklart, och han är vän med en tjej/kvinna från Chile. Säkert att träffade henne där nu. Och hon såg ut lite för gammal för honom. Nu tror , att han gillar mer äldre kvinnor, än unga tjejerna. Ville kommentera igen, men vet inte vad ska skriva. Bättre, att låta honom vara, men kan inte ju.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0