26.aprill

Tårarna rinner, är jag ledsen eller lycklig. Vill vara så klart lycklig just nu. Skrev på FB, vad gör jag om en vecka. Det kommer bli min bästa tiden, hoppas jag. Då är jag äntligen i London, inte hemma här. Tänker på honom för mycket, jag vill ju träffa honom nu mer än tidigare, men det kan jag inte göra. Saknande är just nu för stor, men vi är bara vänner just nu. Han är inte redo för mig, eller vill bara vänskap. Måste bara hålla mig borta lite från honom nu. Betalade lite räkningar nu, vet inte hur klarar mig nästa vecka, har ca 500 kvar på konto. Hoppas att klarar mig fint just nu. Måste klara, om mamma bara kan skicka nu lite pengar innan jag åker, för att vill inte låna för mycket nu. Nu börjar sakta räkna, vad ska köpa när är i London. Vill köpa bikinikläderna nu, och lite sommarkläderna, men inte för mycket. Bara att inte med allt pengar, och räkna, när vi ska gå ut. Det kostar en hel det också nu. Kollade runt, vilka bikini skulle passa för mig, vilka färger måste undvika nu. Nu vet jag vilka vill köpa, J badar nu, och det tar lång tid för henne. Idag var i Hågelby, träffade hennes bästis. Det var skönt att vara ute. Imorgon är det mycket att göra. Hon har gymnastik, efter det måste hon till kalas, då har jag två timmar på mig, då kan gå o träna, har 50 min pass imorgon. Och det blir varmt imorgon, då kan sola lite samtidigt. Idag var också i solen. Jag är inte mer så vit, som har varit tidigare, men skyddar mig ganska mycket nu. Och höga spf. Tänker på T ofta nu, men har förstött mer o mer , att han kan inte ha nånting mer seriöst med mig. Han vill bara vänskap, men det räcker inte för mig, och han vet det, men han vet att jag vill fortsätta att träffa honom som vän. Och jag hoppas nu, att vi kommer att ha kontakt kvar efter allt vad skrev honom. Jag vet inte. Han svarade ju inget. Och det gör just mest ont nu, att inte veta, vad han vill. Nu hoppas bara, när han är tillbaka, att han kan svara mig nånting. Han har träffat där nu nån gammal tant ju, och såklart haft sex med henne redan. Det räcker inte för honom bara en tjej. Han har sina behöv, och har förstått att han behöver mycket sex. Vem vet, kanske vi kommer ses, och vi kommer ha mer sex, men just nu jag tror inte att han vill ses, att ha nånting mer. Jag vet inte. Jag vill träffa honom ju, men samtidigt, om det kommer nån annan till mitt liv, då kommer jag välja nån annan. Men vet inte om jag kan. Saknar, tänker på honom just nu, kollar hans bilderna. Igår ville igen kommentera, men sen tänkte, nej, jag ska inte kommentera nu hela tiden. Han gillar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0