27.aprill

M betalde igår redan underhåll, tur för det. Nu har jag ca 600 krona för nästa vecka, tills tar lån. Måste börja räkna nu, hur mycket ska låna. Tänker inte låna nu fyra eller femtusen. Måste betala tillbaka nu, när få lån direkt. Ska ansöka 2 maj på morgonen, då få pengar eftermiddagen. De svarar snabbt. Om det är ingen problem nu sista betalningen. Nu kommer skriva ner, vad vill köpa, har lite sakerna, som vill köpa, men måste ta det lugnt, när har inte nu för mycket. Men just nu är det viktigt, att kan ha min fest, att kan gå ut där. Räknar max med ca tusen spänn för det, och sen kanske bara tusen för andra grejerna, och det är allt. Vill inte mer. Vill köpa mina riktiga bikini nu där , kollar runt där, och hittat några, som kan tänka att köpa nu. T la upp nya bilderna - en med maten( kommenterade också nu imorse) och sen igen en med drick, men utan honom. Han kommer kanske gilla min kommentar, vet inte, kanske inte. Nu är det en vecka, då fyller jag år, och började gråta i morse, när åt frukost. Känslorna exploderade- vill inte vara ensamma mer, vill hitta nån nu.... Snart ska städa med J här, sen måste gå till hennes gymnstik, och sen kalas, och jag träna. Ska gå direkt träningskläderna, att lämnar henne till pappa. Då hinner kanske komma hem efter träningen. Nu måste börja planera J-s sommarlov. Tänker fråga M, om han kan ta henne två veckor. Och sen frågar mamma för augusti, kanske två veckor. Jag ska jobba hela sommaren. Behöver jobba nu varje dag, om bara kan. Behöver pengar att leva, jag har bra lön just nu. Hoppas, att få nån sms idag från jobb nu. Senare ska prata med S, planera, vad ska göra nu i London. Fixade lite surfplatta, raderade lite J-s spel. Hon är trött om det, vill inte mer spela. Och det går inte ladda upp nya appar, som ville ladda ner för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0