28.aprill

Tiden bara går, snart är det nästa månad, sommaren närmar sig. Känns bra, men samtidigt saknar nån just nu mest att ha nära mig. Saknar nån att prata, saknar nån att kramas och pussas, att bara ha nån. Men har ingen just nu, och är lite ledsen för det. Idag är jag ledig, ska handla lite idag, sen kanske ska till stranden lite, sola lite. Det är fint vädret idag, men blir lite kallare nu, då är det bra, att kan börja lite att sola, men måste använda solskydd såklart. Och stranden är inte så långt bort heller nu. Kan ta med min boken, och bara vara där, en timme eller några timmar. Tänker på honom så klart, men måste börja släppa honom nu, jag vet inte vad han vill, men börjar förstå, att han vill inte träffa mig mer, har en liten känsla, jag vet inte , han undviken mig, känner jag det nu. Jag vet inte när han ska komma hem. Skulle vara glad, om han kommer samma dag, när jag åker, och vi kommer att träffas vid flygplatsen. Han svarade inte ju, när frågade när han ska hem. Det kan betyda , att han vill inte att jag vet när han ska hem. Igår sprang jag nästan nio km, mådde så bra, att klarade springa hela tiden, ca en timme. Och nu när är i London , kan springa där också. Igår pratade med S i London. Hon planerar gå till restaurang på lördag, bjuder några vänner med. Berättade att jag vill gå ut till klubb eller nåt. Hon sa, att det är ok, vi kan gå sen ut. Vi ska dricka min vodka innan. Jag vet inte, men nu kommer alla veta att jag fyller år, då kommer de gratta mig eller ge presenterna, men det vill jag inte. Jag vill inte att de vet att fyller år. Kanske hon planerar många vänner nu. På måndag kommer vara ensamma då, då ska shoppa loss. Nej, det kan ag inte göra. Men lite kan ju köpa till mig själv nu. Jag behöver också tänka på mig själv. Men samtidigt måste ta det lugnt också, jag räknade mina krediter . Jag har ca fem tusen krediter, och de är ränta. Nu vill börja betala av de lite, för att jag har ju lån också. Det är dyrare att betala de nu bara lite varje månader. För att det kostar mer och mer. Måste börja göra det, mår dåligt varje gång, när ser vad betalar varje månaden. Det är ca två tusen varje månad. Kanske det är bättre, att kan betala nu när få jag skattpengar. Kanske blir ingen resa nu, vet inte. Tänkte bara fråga A nu, om hon vill följa med. Skulle vilja ju åka bort . Ska träffa henne nu under veckan säkert. Idag var jag första gången vid stranden, och jag solade lite också med bikini. Tänkte, att ska inte ta mig bikini, men såg att finns lite mer folk, som solade, då var jag med bikini. Men solade bara ca 1, 5 timmar, inte mer. Det räcker att börja sola. Måste ju vara själv försiktig när är vid stranden. Nu blir det kallare igen om några dagar, och sen igen varmare. Kollar just nu vädret i London. Just nu det visar att blir max 15 grader, när jag är där, men allt kan ju förändras snabbt. Måste tänka nu, vilka kläderna ska packa ner. Och känns, att är ledig nu även imorgon. Det har inte kommit ingen sms från jobbet. Då kan avsluta mina timmarna denna månaden, och räkna ihop , hur mycket jag ska få nu. Det blir ca 13 tusen. Tänker nu hela tiden, hur mycket ska låna nu till London. Mamma kommer säkert skicka efter London resa pengar. Har ju räkningar, som har inte än betalat. Tänkte ta bara max tre tusen, sen kan få se, hur mycket det går i London. Tar lite kontanter, men inte allt nu. Skrev nu på FB också, att idag var första dagen vid stranden, och visade att var Mölle badet. Tror inte att T kommer gilla denna inlägget nu, om han kommer in till FB. Har inte sett honom där, han njuter sin semester och sina drinkar säkert nu fyllt. Han vill inte komma tillbaka nu...jag vet. Men just nu hoppas, att han kommer att svara mig nånting, när han kommit hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0