29.april

Idag jobbar jag inte heller, lite tråkigt. Nu är hela vecka ledig. Och på fredag åker jag bort nu. Det känns bra, nu tänker där bara på mig själv, och lite presenter blir det för J också såklart. Men nu vill köpa nånting för mig själv. Och vädret blir helt ok, när kollar nu. Orkar inte vänta, när det bli lördag. Men de dagarna går snabbt såklart nu. Tänkte färga redan nu idag mina hår. Då kan tvätta de, innan ska åka iväg. Hoppas de blir fint nu, mina utväxt är inte så bra just nu. Tiden går så snabbt. Igen har ett år gått, och jag är ensamma, hittat ingen. Slutade idag medlemskap på match. com också nu. Ingen mer dejting på nätet, det finns inte mer för mig. Vill inte träffa aldrig mer nån på nätet. Nu är det slut för mig. Tänker på honom fortfarande. Det kommer ta tid nu, att komma över honom. Det är bättre, att jag ska inte börja skriva till honom nu. Men jag vet redan, att jag kommer att göra det snart nu. Tänkte ju nu, när är jag barnfritt, frågar honom, om han vill ses , att hjälpa att dricka. Men det visar, att vill ha ju sex , kanske för honom. Bättre att bara skriva , hej, hur mår du, eller bara så. Och sen få man se, om han svarar eller inte. Nu kommer han inte svara ju. Igår, det var en hans bästa vän, som kommenterade och frågade honom, när han ska hem. Det visade, att även hans bästa vän vet inte, när han ska hem. Han vill inte säga själv, när han ska hem nu. Men han kommer säkert nu denna vecka. Och sen han kommer ju skriva själv om han är hemma. Jag har en liten känsla , att han kommer på fredag, när jag åker....jag vet inte ju det säkert, men har en liten känsla nu. Om han kommer samtidigt, när jag åker....om vi bara kan ses ...det skulle vilja jag önska mig just nu. Nu väntar att mamma ska kicka lite pengar, jag vet att hon ska göra det. Jag vill att de kommer före fredag, innan jag åker. Jag tänkte ta med min surfplatta nu. Jag kan använda på flygplatsen nu., kollade det är gratis. Nu ska börja fixa mina fina långa sexiga hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0