2.aprill

Sov nästan ingenting igen såklart. Helt vaken redan efter klockan tre. Kan inte sova, tänker på honom...men måste släppa honom nu... Nu vill åka till London, på riktigt. Vill inte stanna här, vill bort härifrån. Och har börjat att kolla runt biljetterna, att åka hem blir det dyrt. Om jag få nu slutlön, men vet inte än om jag få . Men kommer att ansöka nu på en gång socialen, och de måste betala nu. Jag vill bort nu, behöver komma bort efter det allt vad jag har gått genom, allt med T, om det kommer hända nu att han kommer inte svara ingenting mer, om han vill inte ha mer kontakt. Jag vet inte ju än, om han vill träffa mig. Men jag ska inte ge upp min hopp nu. Bara tiden kan visa vad kommer hända. Men just nu det gör ont på riktigt. Vill inte tänka på det inte alls. Snart ska väcka J, sen lämna henne och sen till jobbet. Ny dag. Det går ganska ok på jobbet nu,måste fråga nu min anställning. Och imorgon ska till medborgarkontoret, ringa socialen. Nästa vecka kommer skicka in min ansökan, och sen måste de betala ut . Men de kommer betala ju för maj månaden nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0