30.aprill

Nu är det igen en månad gått. Nästa månad kommer bli säkert bättre nu. Det kommer börja bättre, jag vet, jag känner det. Nu har jag gjort det, som jag skulle behöva göra. Jag har bokat en tid till hudläkare, att kolla upp mina födelsemärker. Har länge sen tänkt på det, att kolla upp det. Nu i början av maj är det hel vecka, när man kan kolla upp de. Såklart är jag orolig, om de är farliga. Men jag skyddar mig ganska bra. Men nu måste vara mer försiktig kanske, om de är farliga. Och idag tänkte gå och köpa nytt kräm, att bli lite brunare. J är i skolan, hämtar henne vid kl. tre tiden. Kanske ska träffa A idag, vet inte. Vem vet, vill inte ringa själv henne. Väntar när jag ska åka nu, jag vill åka bort. Igår T la upp några bilderna , jag kommenterade, och han gillade ingen kommentar igår, såg själv. Och jag skrev t. ex- var är du själv, är du bakom kamera, eller har du blivitmörk choklad efter en vecka i solen. Och vem gillade det kommentar, denna chilensk kvinna....Igår han blev vän med en till tjej/kvinna från Bolivia. Han hittar snabbt nya vänner där nu. Jag försöker att inte tänka på honom, men jag bara kan inte. Jag har ju känslorna, när jag ser hans bilderna, vill bara krama honom. Vet inte, när han ska hem. När han ska skriva om det på FB. Han ska åka hem idag....han skrev att firar valborg med halsbränna, cola, och sen åker hemåt. Önskade ha en bra valborg, och partaja på. Jag gillade såklart, och kommenterade att ha en trevlig valborgafton och välkommen hem till Sverige. Jag känner honom, och han kommer gilla det, tror jag. Men nu jag vet att han är hemma ikväll. Och nu gäller det, att inga mer meddelande till honom nu. Nu måste han vara lugn och ro själv. Han har sina vänner just nu viktigare än jag. Han träffar de först nu, inte mig...Men jag ska åka iväg på fredag, och hoppas att då tänker inte på honom, och hittar kanske nån annan, vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0