4.aprill

Jag är hemma, ensamma, trött. Nu i natten bokade biljetterna, och ska åka nu den andra maj, och kommer hem den sjätte maj. Och såklart skrev på FB, och såklart T gillade den inlägg. Han åkte till sina föräldrarna nu idag, han är framme nu. Jag skrev, att tur att det är ledig, att jag ska jobba nu helgen, och sen önskade trevlig helg hos föräldrarna. Tror inte att han kommer att svara nånting. Nu bara hoppas , att om två veckor kan vi ses, hoppas just nu på det. Vill träffa honom innan han ska åka till minisemester. Vet inte , hur länge han kommer att stanna där bara. Men nu vet han att jag kommer at fylla år, och ska åka bort. Tänker på honom, men måste ta det lite saktare bara. Han har ju massor andra tjejkompisar. Jag vet inte ju, om han har nån så nära, som vi har blivit. Menar , om han har sex med nån av de. Jag kan inte sluta tänka på det bara. Känner mig så trött. Och jag ska jobba helgen också nu. Fick sms. Glad blev jag såklart. Nu denna vecka jobbar fem dagar. Det finns jobb, och det känns bra. Men nu måste ansöka socialen. De kommer att betala mig. Och nu måste tänka på London, behöver ju pengar dit också nu. Imorgon måste gå efter jobbet springa, det blir jobbigt såklart då. Men det är mitt mål, att kunna springa de fem km. Nu ska dricka lite te och äta lite kex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0