5.aprill

Han läste, men svarade inget såklart. Men jag väntade inte att han skulle svara nu nåt. Betalade tillbaka lånet nu, då betalar inget extra sen. Man måste tänka mer, hur man leker med pengar. Men måste låna nu tillbaka det pengar, att betala hyra. Igår fick veta, att lön kommer redan den 15e varje månad. Blev glad såklart. Kanske kommer åka till Tallinn innan påsk. Kanske , vem vet. Nu börjar må lite bättre, när har börjat komma igång med jobbet, och trivs ganska bra där. Fick redan nycklarna, då betyder det att de är nöjda med mig. Och få jobba nu, när jag vill själv. Känns bra, igår jag anmälde hela april nu. Då kanske de kommer boka mig redan nu mer, att kan planera mitt liv. Men måste ta ledigt också nu. Skulle jobbat på måndag också, men de avbokade mig igår direkt. Nu jobbar tre dagar i rad, inte lätt. Nu ska till jobbet, sen efter jobbet ska träna, och sen om finns tid, måste tvätta mina kläderna, har massor att tvätta nu. Fixar tvätten, klockan är sju på kvällen. Jag hade tur att fick tvätt tid, för att har mycket tvätt, att hade nästan inga rena kläderna kvar nu. Men kommer inte att orka fixa sen allt tvätt säkert. Är så trött. Det var helt ok att jobba idag, men imorgon kommer det bli jobbigare. Idag efter jobbet kom hem, och direkt gick löpa. Det känns varje gång bättre och bättre nu. Att jag orkar mer och mer nu. Ingen paus, bara sprang ca fyra km. Jag har gått ner ca två kg, det behöver jag inte alls. Och känns lite med kläderna nu. Måste skaffa ny garderob. Kanske när åker till London kommer köpa massor kläderna till mig själv, men vill köpa nånting hem nu, när har fått soffa. Nu måste börja räkna mina pengar igen, när få pengar. Måste betala mina räkningar, som har inte betalat nu. Jag vet inte än, om jag få nån slutlön av Backman. Nästa vecka ska gå dit, lämnar mina kläderna. Tiden går bara snabbare och snabbare. Snart kommer jag fylla år, och det blir i London. Mår bra, att jag valde nu det, att åka till London. Behövde komma bort lite nu. Nu bara hoppas att jag kommer inte leta efter O. Jag är rädd, att jag kommer söka efter honom. Ibland tänker på honom, men inte så mycket. Han bryr inte om mig nu. Men nu har jag sagt honom , när kommer vara där. Men om han kommer skicka meddelande .när är jag där. Vet inte om vi kommer att ses då eller inte. Måste få ut honom. Det var han om lämnade mig, inte jag. Nu ska kolla på tv , snart igen tvättstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0