6.april

Det är söndag, och måste till jobbet, som kommer att bli jobbigt idag. Men ska vara ledig imorgon nu. Tänkte lämna mina arbetskläderna . Då har är jag klar med gammalt, och börjar nytt. Igår skrev FB- att efter två veckors löpträning har jag gått ner två kg, sprungit ca 30 km, älskar min träningsprogram. Och såg att T gillade detta inlägg. Oh, idag åker han hem till Uppsala nu. Önskar att han ska åka till mig. Jag vill träffa honom, men han kommer inte ju träffa mig, inte än i alla fall. Vi ska få se, om vi kommer att ses under påsk nu. Och är sugen att gå till Engelen under påsk. För att David ska sjunga där nu. Han frågade, att ska ta mina vänner och komma dit nu. Vill gå ju dit, men har ingen som vill kanske komma. Och denna helg är T också ledig. Kanske kan träffa honom, eller kanske kan fråga honom, att gå dit. hm , bra ide, men frågan är om han vill det. Kan ju fråga honom. Tiden ara går, nästa vecka måste betala hyra, och ska ansöka socialen, och sen om en vecka få min försa lön. Jag har ingen aning, om det kommer slutlön från gammalt jobb eller inte, men tänkte fråga det imorgon, om lämnar mina kläderna. Men hoppas, att lite jag få . Men de betalade i februari, som de räknat fel förra året. Måste tänka nu mycket, betala räkningar, då kan räkna hur mycket kan använda i London. Måste låna lite kanske. Kanske mamma ska skicka extra lite nu, när fyller år. Imorgon kommer J hem. Igår var slut, när somnade vid kl 22 tiden. Idag kommer hem sent, sen ska äta, sen ska ta en bad, sen bara sova. Måste ringa till socialen , fråga lite bara. Nu ska till jobbet. Helt slut efter jobbet nu. Ätit middag, badat, nu kollar på tv, väntar när håret torkar lite, sen ska sova. Imorgon kanske ska till kontoret, lämnar tillbaka kläderna. Och sen kan jobba kanske på onsdag nu. T var på väg hem idag, och kollade att han åkte förbi Stockholm ju. Nu skrev att åkte du förbi Stockholm utan att träffa mig. Han kommer inte svara på det, kanske. Men nu vill börja prata med honom, om vi kan ses påskhelg. Om han har inga andra planer, men tänkte vänta nu lite med det. Nästa vecka få veta, om få pengar , sista pengar eller inte. Vill inte tänka på det, om jag få nånting , hoppas att få nånting. Behöver pengar nu när ska åka. Och måste kunna jobba nu så mycket bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0