7.aprill

Idag är jag ledig, tänker inte gå till kontoret idag. Det regnar , men ska åka till Skärholmen, måste köpa lite grejerna hem. Sen måste handla lite, sen tänkte hämta ut digitalbox också nu. Och måste gå träna idag, 45 min pass. Det blir svårt såklart, men måste ta det lugnt bara. Det är bättre att det regnar lite kanske även, lite luft. Måste hitta ny deo till mig. Det funkar inget till mig, tänkte köpa vanliga, men vill inte. Jag svettas så mycket, att det lukt är överallt. Andra känner också det. Jag slutade med vanliga, och tänker inte gå tillbaka dit. Hoppas nån kan svara på FB. T svarade inget igår, han har inte varit mer on FB. Han försvann helt plötsligt. Men tror att han åkte hem, och sov hemma. Det var lång resa för honom, eller kanske träffade nån tjej, och stannade hos henne. Vem vet. Vil träffa honom snart nu. Hoppas att få lönebesked idag nu. Hoppas att få pengar, kan inte sluta tänka på det nu. Måste betala andra räkningar nu. Och sen gå vidare. Jag ska ansöka nu socialen också. ska ringa idag. Om de svarar idag. Jag blev så besviken , när de inte svarade. Och sen de ringde, men hann inte svara. Denna vecka måste komma min soffa, det bara måste komma nu, det skulle kommit förra vecka, men inget. Äntligen blir det lite mysigare hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0