8.aprill

Tisdag är det idag, och är ledig. Idag tänkte fixa nu allt vad kan. Mina planer- ringa kontoret, lämna alla arbetskläderna idag, ringa till socialen, måste få kontakt med de nu, sen hoppas att M kan lämna -hämta J träning ikväll. För att fick samtal igår, att min soffa har kommit. Och ikväll kommer de köra hem det. Jag är så glad efter det långa väntan. Och sen måste fixa tv, måste ringa till comhem. Det bara funkar inte med min tv kontroll. Jag vill att tv är fixat nu. Det blir lite jobbigt dag. Och anmälde imorgon till jobbet. Hoppas att få jobba denna vecka några dagar. Behöver pengar nu nästa månaden. Idag betalade räkningar, men har inte ju för mycket pengar. Just nu måste kunna betala hyra på en gång. Måste låna nu, men trodde att mamma skicka pengar nu idag, men det var ingen pengar just nu. Vill inte tänka för mycket för pengar nu. Om bara få nu min sista lön, vet inte om jag få nånting, tänkte fråga idag nu, när lämnar kläderna tillbaka. Nu ska fixa J-s kläderna, som kommer att sälja på tradera. Tv fixat. Ringde idag och fick hjälp. Äntligen kan se på tv. Glad jag är nu. Fixat också tradera, säljer J-s kläderna. Ringde till socialen, snart ska ringa till hotell, och kontoret, att kommer lämna idag mina kläderna. Då är det över, måste inte mer tänka på det. Och idag kommer min soffa. Jag är så himla glad. Att det händer denna vecka. Kommer det bli min bästa vecka. Vem vet det nu. Det börjar bli bättre med allt. Mår bättre, men saknar bara en sak, att ha nån nära mig, att kunna ha nån att kramas, pussa. Bara det biten saknar just nu mest. Men har bestämt mig nu, att inte mer nätdejting. T är min sista, som har träffat nu. Jag vet inte hur det blir med oss, men just nu är vi bara vänner. Och det räcker just nu, det kan ju börja växa nån mer med tiden, men jag måste kunna släppa honom lite nu. Klockan är tre, är hemma. Nu har lämnat mina alla arbetskläderna, och det gick ok på kontoret. Stannade inte för länge, men ge en choklad ask till de. Men sa, att tack för alla de år, men hade gråt i halsen lite. Ville bara komma bort. När kom hem, köpte en flaska vin nu, att bara kände att jag behöver det nu ikväll, när har fixat min soffa. Det kommer ta tid säkert. Men vill ju ta det lugnt nu, när soffa är på plats. Vet inte vilken tid det kommer, men de kommer ringa innan de kommer hit. Då hoppas att de hämtar inte för sent. M ska lämna -hämta J, tack för det. Ingen sms, att skulle jobba imorgon eller nån annan dag nu. Och hann inte fråga, om jag få nån sista lön, men tror inte att det kommer nån sista lön. Men behöver ta nytt lån, att betala hyra, och väntar barnomsorg faktura, de har inte skickat ny. Om de kommer då kan ansöka socialen, kommer göra det så snabbt bara kan. Kanske nästa vecka , då kommer pengar också. Mamma har inte skickat än pengar. Väntar en eller två dagar, då måste låna pengar. Att betala hyra nu , annars kommer det inkasso igen. Det började regna igen, och det blir regn imorgon också, vet inte hur ska träna imorgon med regn, och det är kallare imorgon också. Och sen har träning på fredag, men om jag jobbar då måste träna, när J sover. Eller ta henne med. Har ca 30 min träning nu på fredag. Men vill nå min mål nu. Tänkte ta en bild med ny soffa sen, och skicka till T, men vet inte om han kommer att svara. Men kanske kommer att fråga, vad han tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0