9.aprill

Det är så tyst, ingen sms från jobb, ingen mammas pengar. Men fick sms, att få lån för fyra tusen, då kan betala min hyra, äntligen. Men behöver nu att betala tillbaka. Väntar nu när kommer faktura J-s frirtids, då kommer ansöka direkt socialen. Nu måste jag få det. Jag bara vill veta , om det kommer nån slutlön eller inte, har inte fått ingen mejl om det. Det skulle kommit. Och min första lön kommer oxå nu på tisdag. Räknar att få ca tre tusen. Och hoppas att mamma skickar oxå nu snart. då betalar tillbaka min lån. Vill inte börja låna mer sms lån. Det måste vara slut. Vill jobba nu mycket. Kanske denna vecka ingen mer jobb. Men det kommer snart mer o mer jobb. Och kommer jobba mycket då. Har bokat tvättstuga, kan tvätta lite idag. Det är bättre, att tvätta lite i taget, än allt på en gång. Min soffa, som kom igår, fixade alldeles själv igår allt, men det tog ca två timmar, men nu är det på plats. Nu måste börja kolla runt, att fixa matta och lite kuddarna. Att kunna passa ihop allt. Det är svårt, för att har ju alla möbler bruna, och nu soffa mörk grå-svårt. Men hittade en matta, kostar ca tvåhundra, inte så farligt. Tänker ta det sakta sakta, kan inte köpa allt på en gång. Vem vet , kanske kommer att hitta i London nånting nu. T svarade igår, att det är fin. Det var allt. Tar det lugnt nu med honom. Igår prata lite med A på FB. Han berättade, att han visade mig till sin vän, och han blev intresserad av mig. Men jag svarade, att jag är intresserad av min Uppsala vän just nu. Han sa, ok, lycka till. Jag vill ju att det blir nånting mer med T, men just nu är det bara vänskap. Om bara kan träffa honom mer, då kan jag visa honom, vad känner. Nu hoppas bara att vi kan ses redan nästa helg. Jag vill träffa. Det var länge sen, när vi sågs. En månad eller mer. Det kan bli mer mellan oss, nu när vi inte träffats länge, och kanske det blir bättre med sex. Vi passar ihop i sängen, känner jag själv. Måste gå träna idag, springa ca 3,2 km nu. Och det regnar idag hela dag, men tänkte springa snabbt. Hemma igen efter löpning. Sprang ca fyra km i regnet, och var helt blöt efter det. Det var en kille i skogen som sprang med. Träffade tror samma kille några dagar sen oxå....Nu fixar tvätten, ska hämta snart. Då tänkte packa lite, och lämna grejerna uppe i förrådet. Måste slänga här, när soffa kom, men J vill bygga en koja nu , då sparar lite här för henne.Soffa känns helt ok, men det är svårt att sova , det är inte alls så mjuk, som jag trodde. Men det är inte varje dags bäddsoffa. Beställde matta på nätet oxå nu. Kommer nästa vecka, hoppas att före påsken. Mamma skickade idag pengar lite. Nu tror jag inte att få nån slutlön , de skulle skickat besked redan. Då måste vara extra noga nu, att betala räkningar. Räkna varje krona. Men viktigt att jag har maten på bordet nu för J. Ingen sms heller, ingen jobb denna vecka. Tråkigt med det. Nästa vecka kan jobba bara tre dagar, inte mer, men vet inte om det finns jobba ju. Tänkte, om jag skulle fått slutlönen nu, att åka till Tallinn med J. Men nu kan inte åka , om det inte kommer. Tänkte köpa lite spirit , kanske för T en flaska, men nu blir det inget. Jag vill fråga honom redan nu, om han har planer men vill inte varje dag skriva honom. Nu skickade min soffa bilden, och han tyckte att det såg ut fin. När kan jag få träffa honom igen, om bara kan träffa honom redan nu.... Nu orkade inte vänta mer. Nu skrev till T- har du planerat nånting nästa helg, om du är ledig. Det skulle varit trevligt, om vi skulle ses innan du ska till semester. Han kanske läser, men kommer inte svara nu på en gång. Såg bara att han varit online, efter fyra timmar. Han är säkert på jobbet, men kommer sluta ikväll, men hoppas så klart att han kommer att svara nånting. Han vet ju att vill träffa honom, vill träffa honom innan han ska åka. Om vi kommer inte ses, då kommer vi ses i maj, kanske. Nu vill bara hoppas, att han kommer svara som jag vill läsa, att han skriver, att vi kan ses, men vill inte hoppas för mycket. Tänker på honom mycket, saknar honom, saknar att krama honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0