11.august

Idag är det kommit den dag när åker jag... Jobbade igår, efter det var helt slut, men tror att har klarat alla. Inte än klar med allt packning, men nästan är jag klar. Vädret ser ut solig såklart, men just nu är jag orolig om min lingon kommer. Nu måste vara beredd för det. ... Snart måste gå till hamnen, hämta mamma, och sen kommer J hem , kl 12 hoppas jag. Sen är det sista packning, och sen mot flygplats. Tänkte vara där senast kl 19. Kl.17 ska gå hemifrån. En timme med pendel. Jag kan inte än fatta, att jag åker. Hur kommer det bli,. Men tar det allt positivt. Nu kommer idag hela tiden på FB. Redan nu lade upp en bild om vädret, sen kommer ju checka in också senare på kvällen. Nu ska börja fixa mig, klä på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0