16.august

Imorse kom jag hem. Semester gick ganska ok, fick sola och bada mycket. Men var inte ute i baren, inte alls. Jag bara kände att ville inte det. Jag skulle gått ut, men bara kände inte så fri. Det var lite tråkigt bara , att vara ensamma...just nu är jag förskyld, och brände mig igår mycket. Då är nu ganska röd just nu. Känner mig så trött. Vilade idag lite, men känner trött. Måste börja tvätta snart., har mycket tvätta att fixa. Började tänka igen på T, jag skickade meddelande, om han kollat bilen här i Stockholm, men han svarade inget...som vanligt. Jag vet inte varför, jag tänker på honom så mycket. Vill inte tänka på honom nu, när går till Uppsala om två veckor redan. Tiden bara går. Började kolla redan böckerna, fick låna i biblioteket tre böckerna, ska köpa några nya böckerna nu också, men de är övningsböckerna. Pengar bara går. Betalade av nu HM konto , ca 500 krona. Måste börja ju betala lite då och då. J vill leka lite nu med mig, men har inte mycket ork. Men måste ju göra, hon saknar mig mycket nu. Hon fick många presenterna av mig. Måste fixa allt tvätt nu också...snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0