17.august

J är vaken, hon ska sova snart. Imorgon börjar ny vecka, jobba igen , men bara de två veckorna, då är det skola. Måste skaffa många böckerna, tre stycken kan låna nu på biblan, några kommer jag att köpa. Men bättre att fråga lärarna först. Redan om 10 dagar är det första dagen nu, registretring. Idag köpte redan grejerna för skolan. Tänker igen på honom. Idag hade en lång inlägg, om det att det var tio år sen, när kom till Sverige etc, trodde, att T kommer gilla det inlägg, men det har han inte gjort. Jag tänker på honom, varför han vill inte svara på mina meddelande, bara läser nu. Ibland han svarar ju, varför tänker på honom nu. Det blir så jobbigt nu, när börjar plugga i Uppsala, han är där ju, kan träffa helt plötsligt honom nu där. Men nu försöker att träffa nån annan, att kan glömma bort honom...finns bara två killar just nu, men är osäker med båda. En kille söker inget seriöst ju, andra söker seriöst, men han har inte tid just nu. JAG BARA MÅSTE GLÖMMA BORT T...,men det är så jobbigt...nu när man har fått vissa känslor . Men det kommer ta tid , att få komma över honom. Vi är just nu bara vänner, inget mer. Och han vet ju själv att jag är intresserad av honom, inte bara som vänner. Nu ska fixa mina naglarna här, och ta det lite lugnt. J somnar snart, måste vakna tidigt imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0