18.august

Nu börjat den sista vecka att jobba hårt, sen börjar även min skolan, redan nästa onsdag. Räknar nu mina timmarna, att få jobba så mycket som möjligt. Denna vecka är klar fyra jobbdagar, kanske kan jobba några dagar till. Hoppas att Scandic skickar sms...Då klarar jag nästa månaden, måste klara det, för att jag får inget studiemedel än. Men det kommer jag få snart, för att det kurs har olika delar, och alla kommer samtidigt. Det kommer bli säkert tufft. Och måste börja tänka, vad ska göra nästa år. Nu ansökte engelska, att kanske kommer att plugga för lärare. Vet inte än, men vill lämna allt detta hotellstäd, och gå vidare. Tiden bara går, vill inte att det går så snabbt. Jag vill inte vara bara ensamma, vill träffa nån seriöst nu, saknar närheten, saknar just nu bara en person, men måste släppa honom nu, men det går inte....Betalade även idag mina räkningar, det blev av nu andra kredit. Nu handlar inte mer HM, eller La Reatue, Betalade de krediter, nu sparar ca 100 krona i månader. Men nu kommer ju ha mer utgifter när börjar plugga. Det är svårt, men det är mitt liv, kanske kommer jag fortsätta att plugga vidare där, då kommer jag flytta dit. Redan nu har börjar söka bostad dit, men det kommer ta tid, att få en bostad. Just nu önskar bara , att kan betala av mina skulder, men det bara växer nu, nu när börjar plugga ju igen. Det är bättre, om jag kan jobba lite extra under studier också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0