1.august

Ny månad har börjat, snart är sommar slut. Snart börjar skola, jag hoppas, att klarar min kurs, att få lite poäng, och att kan hitta nån, att plugga vidare. Nu vill bara sluta att jobba inom hotell. Vill ha nån bättre jobb. Men vet inte själv, vad ska göra. Ingen ny kille, som är intresserad av mig, och nu har jag bara en månad kvar, att vara där. Vill inte själv vara där. Känner ju själv att vill inte vara där. Det finns några ju, men känner inte helt säker med de. Jag vet inte, jag tänker ju på honom. Igår skrev lite, han har hittat sin gula pärla, och kanske kommer nu byta eller köpa denna nu. Det finns här i Stockholm. Nu skrev idag honom, om han kommer köpa/byta nu bilen, att han kan komma och visa denna till mig. Han svarade inget på det. Och vill inte skriva igen honom. Vi är vänner.... Jag är så himla trött just nu. Nu har beställt ny solkräm, och ny kajalpenna till mig själv. Och på måndag måste jag ansöka nytt lån, men vet inte än, hur mycket kommer att låna. Planerar att ta med max 250 euro, inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0