20.august

Jag gjorde igen det, skrev till T. Jag bara frågade en liten tjänst. Skrev om hur går man till Engelskaparken i Uppsala, men tror inte att han kommer ju svara nu. Han bara läser... Jag kommer att jobba på Radisson nu, när ska plugga. De frågade om kan jobba. Berättade att börjar plugga, de frågade schema nu. Kan ju jobba ibland vissa dagar. Det är bättre att kunna jobba där, det är kanske lite säkrare. Jag vill inte ta ju lån , hela , kanske en liten del, om finns jobb ju. Idag fick även lönebesked, och räknade mindre...få ca 800 krona mer, än hade själv att räknat. Känns bra, och nu beställde ny klocka . Det behöver jag. Hoppas det håller bättre än den andra. Nästa vecka börjar jag i skola, känns just nu lite konstigt. Måste tänka , vad ska göra vidare. Tror inte att kommer att plugga för ssk. börjat tänka på förskolelärare, eller lärare i grundskolan. Vem vet, först måste fixa mitt svenska nu. Nu är det bara jobb denna vecka, är ledig bara på fredag. Och sen jobbar i helgen, när J är hos sin pappa. Igår pratade med honom, frågade om han kan hjälpa till, att köpa till henne. Sa, att hon behöver nya stövlarna, han sa, att han har inte pengar, sen vad de kostar. Jag är så trött , att höra om det- jag har inte pengar. Alltid måste det vara jag, som köper hela tiden. Han tänker, att det räcker med underhåll , som han betalar. Och sen han sa, att han väntar ett besked, som kommer inom 2- 3 veckor. Jag tror, att han åker nu...bort...lämnar sin dotter. Jag vet inte, om han gör det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0