21.august

Jag jobbat idag, just nu känner mig så himla trött...ska sova snart. Beställde några böckerna för kurs, nu har jag redan 4 böcker, som jag kan låna på biblan. Spara pengar lite. Ska köpa några till ,men de finns inte att köpa på nätet. Och jag kommer nu sälja mina böckerna, ssk utbildning. Jag ska inte börja plugga igen för ssk. Tror att har hittat utbildning, som vill satsa nu på allvar. Hoppas, att kommer klara nu . Nu när kommer klara med min svenska. Jag måste nu satsa, att bli bättre för svenska. Jag bara måste lämna ny, att jobba heltid på hotell. Det är dags att gå vidare. Imorgon kommer jag träffa en kille, men han har sagt, att han vill bara vänskap, inte mer. Tycker att det passar även för mig, att ha bara killvänner. Känner, att vill just nu ta det allt sakta, inte mer att bli kär så snabbt. Det kommer nån, när det är dags. Jag är trött, att dejta och träffa bara fel killar hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0