22.august

Äntligen fredag, äntligen utan J. Idag började med tvättstuga, sen har jag även städat hemma, sen handla. Och skulle träffat en kille ikväll, men det blev inställd nu. Han kan ses imorgon, I morse, när hade lämnat J, kom till data. Och vad hände...T svarade för mitt meddelande. Han skrev bara- 20 min promenad. Började tänka, att kanske han gick själv, kanske tog tid för honom. Vet inte. Men svarade snällt, att tack för hjälpen. Ville inte skriva nåt mer nu. Han svarade i alla fall, och nu förstår att han är min vän, han hjälpte mig . Idag lade upp mina ssk böckerna, och det går bra. Såld en bok till min väninna, med extra pris såklart. Och imorgon säljer ett paket, och kanske en till ikväll. Behöver pengar ju , och nu har bestämt mig, att kommer inte plugga för ssk. Det här är bara inte min grej. Imorgon ska jobba, och fick sms, att ska jobba på tisdag. Känns helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0