24.august

Jag är tröttt..... ..för att sov bara några timmar i natt. Jag och väninna D var ute i nattklubb. Vi hade jättekul såklart, dansa bara hela tiden. Fanns massor killar, skulle fått nån kille, men jag är inte ute efter nån kille just nu. Jobbat nu i veckan sex dagar, helt slut kan jag säga nu. På tisdag jobbar, och kanske även på torsdag bara. Nu börjar skola nästa vecka, jag ska till Uppsala. Just nu säljer jag mina ssk böckerna. Kanske kan sälja två till nu. Hoppas jag. Behöver ju pengar . Nästa vecka kommer med posten några böckerna, och sen måste köpa några till . Men har fyra böcker som kommer att låna i biblan. Det kommer bli jobbigt tid, men samtidigt lärande också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0