25.august

Ny vecka har börjat, jag är ledig, det känns bra. Och har inget att göra, vet inte vad bara göra. Känner trötthet, men tar det lugnt nu. Idag ska hämta J , saknat henne nu också. Det blev mycket jobb förra vecka, kände sig helt slut igår. Det var bra, att kunde sova nu hela natten. Vaken vid kl 7. Har betalat nu mina alla räkningar. Nu säljer även två till boken, hoppas jag. Nu har kontakter ganska mycket. Men behöver köpa böckerna i skolan nu också. Det känns redan nu lite höst i luften. Vet inte vad ska göra, vill inte sitta hemma nu hela dagen, kanske ska åka till Skärholmen, vet inte. Men var i stan med en väninna. Köpte nya svarta byxorna. De behövde jag. Börjar nu mer tänka på mig mer. Men försöker ju köpa inte mer på kredit. Ingen penar, då köper bara inte. Men först är ju J. Nu fick hennes träning faktura, det kostar 740 krona. Nu kommer att fråga hennes pappa halva , men jag vet redan att han tänker inte betala , han har ingen pengar, den är inte mitt problem. Jag kommer göra också allt tillbaka till honom nu. Jag bryr inte mer on det. Nu har jag kvar tre böckerna, hoppas att kan sälja alla tre nu, men kanske kommer två vara kvar. Ingen som är intresserad. En var intresserad, men nu har hon inte svarat. Hoppas, hoppas. Måste betala för böckerna ca 500krona nu, och sen måste köpa två till. Och sen måste ju betala för kort också nu, ladda nu redan för måndag. Räkna räkna nu hela tiden pengar. Nästa månad ingen bidrag ju än. Men hoppas att få nu efter nästa månad. Och tänker jobba nu varannan helg, och kanske nån dag till. Räknade nu, om klarar utan studielån, bara bidrag. Det klarar jag, kanske, men det är svårt lite. Kan försöka ju klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0