26.augusti

Imorgon är det dags, det var ca fem år sen, när var sist i Uppsala. Och nu ska åka dit imorgon. Det känns lite pirrig just nu, kanske därför att T är där...vet inte om därför. Man vet inte ju, kan hända att helt plötsligt kommer träffas där nån gång. Vill inte tänka på honom. Han skrev på FB, att han ska jobba nu tills nästa tisdag. Jag kommenterade, att "det kommer du klara ", och såklart han gillade den. Imorgon börjar nytt liv, jag har nytt mål, som vill nå nu. Nu vill jag ge allt ,att klara denna kurs. Nu måste hitta ny utbildning, och hitta det i Uppsala. Om man bara kan börja nytt liv där. Jag vet inte vem kommer vara i min klassen, den är liten klass, som har förstått nu. Bara 9 studenter. Idag jobbade, och jag skrev nu att kan inte jobba på torsdag. Jag vill inte jobba själv där nu på torsdag, känner att det blivit för mycket. Nu börjar skolan, och sen kommer inte jobba alla dagarna, när är ledig från skolan. Tänkte bara två dagar kanske i veckan att jobba. Det kommer bli jobbigt nu mellan skola och jobb. Imorgon tänkte själv att köpa till mig själv en liten present....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0