27.augusti

Idag var jag i Uppsala. Det känns som "hemma" på riktigt. Jag vet inte, det bara var så. Jag skickade meddelande till T, att det tog för mig ca halv timma, att gå till skolan. Men han bara läste det... jag checkade in på fb, tänkte att han kommer gilla denna status, men nej....jag vet inte vad ska göra. Tänker ju på honom mycket nu, när jag kommer vara i Uppsala mer. Vill träffa honom där nu, men vet inte om han vill det. Jag kan inte börja ju skicka meddelande, att vill du ses, kan du ses. Vill ha nåt mer med honom, men han tar det inte så allvar med mig just nu. Han svarar inte ju mig, kan inte bara skicka och vänta. Måste gå vidare nu med mitt liv. Det finns andra där också ju. Idag tittade runt killarna, det finns där. Men hur ska ta kontakt med de. Om man kan gå ut och träffa nån ju. Vet inte hur kommer vara klassen. Såg ingen snygga killar. Hela klassen är ca 20 studenter, och 8-9 som går alla delkurs. Många som har bara några del. Visste inte om det. Träffade igen D idag, vi träffar redan så ofta nu. Bara kollade i stan lite. Vi planerar ju gå ut igen. Hur kommer det vara i skolan. Och det är heltidsstudier. Att man kan inte plugga o jobba samtidigt. Det blir jobbigt nu. Och det blir jobbigt för mig, att pendla nu ca tre timmar nästan varje dag. Men på pendel kan jag använda tiden att plugga också. En kille har jag kvar, han ville ha mitt email adressen. Att han kan kontakta mig, om jag är inte på MP. Vet inte om han kommer ta kontakt med mig då. Men hoppas lite för honom också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0