29.augusti

Skit vad har jag gjort igen. Bara kan inte låta bli. Jag skickade nytt meddelande honom- tråkigt att såg inte dig när var i Uppsala. Undrar att kanske kan ses där, om du vill och har tid. Kan ta en fika, en prommis eller du kan visa runt mig. Annars är du välkommen till mig, om du är i Stockholm. Såhär skrev jag honom nu. Han läste, och såklart han svarade inget. Jag tror inte ju att han kommer att svara mig, vad ska han svara....men ville bara skriva honom. Att kanske han vill ses i Uppsala...men jag vet inte bara. Varför jag kan inte låta bli honom nu....Igår han bytte profilbilden, och jag kommenterade " lika snygg som alltid", han gillade såklart det vad skrev. Måste komma över honom nu. Idag tänkte åka till Uppsala igen, vill inte sitta hemma här. Det är öppet hus i Universitetet nu, tänkte gå kolla där. Jag var i Uppsala idag , och allt gick till helvete. Jag hittade inte huvudbyggnaden, karta visadehelt fel, gick mot andra sidan, och sen blev klockan 13, då var det ingen ide att gå så sent ju. Jag var så besviken för det idag, bara att åka tillbaka. När kom hem, då kom bara alla känslorna, saknaden för honom så mycket, att började helt plötsligt bara att gråta. Jag har riktiga känslorna mot honom, nu förstår jag, men just nu han visar inget intresse ut. Men jag vet, att han har sitt liv, och han skiter kanske i allt, han berättade också att han måste tänka på sig själv. Men vet inte, om vi kommer att ses mer eller inte, kommer han nån gång svara nåt, jag vet inte. Just nu det gör så himla ont i hjärtat. Jag var idag där, jag var så nära honom, OM bara kunna träffa honom. Men han kan inte bara....måste släppa honom, men det gör ont. Jag såg i stan där, att några killar ju kollade på mig...jag kände. Jag vill ju verkligen att börja nytt liv där. Det känns mer hemma där, det är så lugnt där....Nu kommer vara i Uppsala ofta där. Vill träffa nya vänner att kanske gå ut nån gång nu. Jag vet inte, hur det går med allt bara. Hur kommer jag att jobba. Jag planerar nu att jobba bara max fyra dagar i månader. Jag kan inte jobba nu varje dag ,när är jag ledig. Det blir jobbigt. Imorgon ska hämta mina böckerna, och sen säljer en till boken. Nu hoppas bara att kan sälja denna tjocka boken också. Sen har jag såld alla mina böckerna. Och allt pengar är slut såklart. Och jag få nu ica student kort. Tänkte ta nu att studiebidrag ska komma denna konto, om jag få nu. Kommer att ansöka, men utan lån. Ska få se, hur kommer at klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0