2.august

Det är lördag idag, är trött. För att J kom till mig i natten, vaknade redan kl 6 tiden. Jag vill bara sova ut , utan att det är väckarklockan eller J. Snart åker jag äntligen, bara en vecka kvar. Sista vecka, vet bara att jobbar på måndag o på tisdag nu. Andra dagarna vet inte nu hur kommer jobba, men kommer säkert att jobba på helgen nu, men vart. Måste vara ledig en dag mitt i veckan, hoppas jag. Jag måste gå och handla nu nästa vecka, att finns mat hemma, när är borta. J vill inte vara med mormor, eller gå ut eller handla nu. På fredag går J till pappa, äntligen kan vara utan henne några dagar innan åker, men som skrev kommer säkert att jobba. Och vem vet, kanske kommer träffa nån. Just nu har jag två killar, som skulle vilja träffa mig. Det känns ok. En kille vill träffa bara som vänner. Han skrev att han har inte tid att dejta. Men allt kan hända ju, helt plötsligt. På måndag måste låna nu pengar, men vet inte hur mycket. Just nu har allt pengar slut, behöver ju leva nästa vecka nu, med mat, och allt, måste ladda mitt kort också nu. Laddar ju för student. Kanske mamma kommer skicka också lite pengar, eller annars kommer hon att ta med lite för mig. Måste ju vara försiktig nu , med pengar, räkna ut, spara kvitto, skriva lista vad ska köpa. Nästa månad få inte så mycket pengar nu. Vet inte hur ska jobba. För att nästa månad är det skolan, och då få jag ingen pengar i oktober kanske.....Måste börja med skola, och jaga första poängen direkt. Det kostar för skola för resa, och köpa böckerna också nu. Jag vet inte än, vilka böckerna jag behöver att skaffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0