3.august

Söndag idag, ledig, hemma. Redan städat, tänkte gå till centrum med J, och köpa lite kläderna till henne. Imorgon kommer lånat pengar...lånade femtusen, betalar tillbaka när få lön direkt. Försöker ringa till jobbet nu, att veta vilken tid ska börja imorgon. Fick sms att börjar imorgon kl. 10, och det är måndag. Bara jobba sex timmar....kanske. Om en vecka har dejtat kanske två killar, kanske. Hoppas jag. Och sen hoppas jag att kan åka lugnt o ro till Rhodos nästa måndag....Det ska bli så skönt att kan åka bort, och vila ut, njuta lite livet utanför Sverige. Men det känns lite tråkigt att åka ensamma, men jag är helt säker att kommer träffa nån kanske där. Tiden bara går så snabbt, snart börjar skola, vet inte hur ska det bli. Men hoppas att det går bra. Mest orolig är ja nu, hur kommer att klara mig ekonomiskt. Hur kommer vara i skolan, hela dagarna bara, eller bara några timmar. Vill se mitt schema, mina klasskamraterna. Det måste komma nån mejl om en vecka kanske. Träffa nya människor. Äntligen kan vara i Uppsala, hoppas kommer trivas bra där. Det är min dröm, att bo där. Men vet inte när kommer denna dröm uppfylld. Börjat kolla redan nu bostad, redan i kö, men det är svårt att hitta bostad ju. En ide , är att byta bostad ju också. Klockan är två på dagen, varit i centrum, köpte lite kläderna för J. Hon behöver kläderna. Ibland tänker varför M kan inte köpa kläderna för henne nu. Jag vill inte alls prata med honom, vill att han försvinner nu. Han fick inte jobb, nu hoppas att han tänker att flytta nu. Bara att vänta, när han vågar börja prata om. Då är det mer kaos för mitt liv. Då kommer inte kunna att jobb varannan helg, då måste göra allt för henne. Om man bara kunde hitta nån. Tänker igen på honom, vet inte hur kan tänka nu hela tiden på honom, IGEN. Och skrev att hur går med bilaffären. Men tror inte att han svarar nåt nu. Jag måste komma över honom, måste glömma honom, vi är bara vänner , inget mer. Snart börjar skola, då hoppas att hittar nya vänner ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0