4.august

Ny vecka, jobbvecka har börjat. Jag är redan vaken, måste ringa till jobbet nu, för att vet inte säkert vilken tid ska börja idag. Kanske kl.8 , kanske klockan 10. Jag vet inte nu själv, vad har jag gjort, och varför jag gjorde så. Igår började skriva till N. Bara frågade om han var tillbaka....och sen han ringde. Vi pratade ganska länge, och han har inte heller glömt bort mig. Han frågade om jag har träffat nån, berättade om T lite, men sa att vi är bara vänner, inget mer. Och nu kom vi med N så långt, att han vill komma till mig nu i helgen....jag fattar inte att sa, att det är ok. Jag tänker ju på honom ibland, men vill jag ha honom eller T. Igår frågade J, om mamma måste välja mellan N o T, vem skulle du välja. Och J sa, att T... Nu är jag helt vilse, med allt. Att träffa N igen....jag har ju andra, som kommer att träffa under helgen nu. Jag vill ju glömma bort T, vill inte tänka på honom så mycket nu. Det är jobbigt. Jag r trött. Hann inte äta frukost, och ingen kaffe hela dagen, fick huvudvärk, och känns lite konstigt hela dagen. Nu bara väntar, när min lingon kommer. Jag vill inte ha det, när jag åker.... Nu kommer träffa en kille under helgen, om jag vågar, han vill ses bara som vänner. Och jag kommer att träffa N också nu kanske , jag vet inte än. Vill ju träffa honom, tänkt på honom. Länge sen när vi sågs, han varit ju arg på mig. Jag har inget göra, det finns ingen seriös att hitta, då gör vad jag vill. Jag får inte honom, som jag vill ju. Då få nån annan istället. Det är fel, jag vet. Men har tid att tänka efter några dagar nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0