5.august

Tisdag, har duschat mig, rakat lite, känner mig lite fräshare... Imorgon är ledig, men måste gå handla nu. Och redan Imorgon kommer J att vara med M. De ska åka till Finland, kommer tillbaka på måndag morgon. Nu försöker att fixa mina dejter, om nån vill ses , kanske redan imorgon kan träffa en kille, inte helt säkert, men skickade meddelande honom. Och sen skickade till en annan också. Vi ska få se, hur det blir. Helst vill inte träffa N, men samtidigt saknar honom ju också. Men det blir inget seriöst mellan oss, men har ju känslorna, och om vi kommer att ses, då kommer ju alla känslorna vakna igen.... Snart ska J sova, då har jag tid på mig själv. Känner mig trött. Nu ska jobba också på Scandic på torsdag, och idag hade ringt Rasdisson, men hade inte mobilen med, och ringde tillbaka., men de sa, att ska ringa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0