6.august

Ja, jag är ledig idag. Vädret är ganska ok idag, ingen solen. Det känns bättre, att inte så varmt ute nu. Lämnade J till fritids. M ska hämta henne, hoppas jag. Jag ska iväg snart, ska handla lite grejerna nu. Tänkte färga hår ikväll, jag har utväxt, kollade på youtube,, hur man gör rätt. Kanske på fredag har jag en dejt, med en kille, men bara som vänner. Andra har inte läst mitt meddelande. Vill ju träffa honom också nu. Jag tänkte inte ringa Radisson, de kan ringa själv nu om de vill att ska jobba. Börjar tänka nu, vad ska göra på Rhodos, tänkte åka båt en dag, när ska till Rhodos stad. Nånting att göra, och se, göra många bilderna såklart. Inte bara sitta vid stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0