7.augusti

Klockan r snart elva, och jag är vaken. Idag efter jobbet var i stan med min väninna. Kolla i butiker, men hittade inte själv nånting. Åt middag, sen kom hem vid klockan 21. Skönt att ta det bara lugnt, utan J nu. Men jag jobbar nu alla de dagarna. Då är det mycket att göra, måste packa, men när . Måste börja lite ju fixa det nu. Sista dag vill ta det lite lugnare. Nu skulle träffat två killar, men ingen av de har inte hört av sig, om de kan ses eller inte. Jag väntar inte mer kontakt av de. De kan själv hör av, om de vill ses. Jag är trött att alltid vara det , som frågar de. Nu ska gå lägga mig, måste vakna tidigt imorgon. Jag vet att kommer inte att sova i natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0