8.augusti

Idag jobbade igen, på måndag börjar min semester. Nu skrev även på FB, att om tre dagar börjar min solsemester. och han -T gillade min status. Jag visste , att han kommer gilla det. Han är ju glad för mig, att jag få också lite semester nu. Bara två dagar kvar , sen börjar det. Det kommer bli jobbiga dagarna. Idag ringde Radisson, men hade mobilen i skåp. Vet inte, varför de ringde. Kanske undra, varför kan inte jobba nästa vecka nu. Jag öppnade mitt konto studentportalen nu, och nu skrev ut schema, och kurslitteratur. Det kommer bli jobbigt nu, för att alla de delkurs kommer vara samtidigt. Och redan 27 augusti ska gå till skolan. Då är det upprop. Det känns bättre, att kunna träffa andra redan innan skolan börjar. Det blev ingen dejt, jag var för trött. Han ringde, och han förstod om det, att var trött. Vi kommer att träffas nån annan gång då. Tiden går så snabbt nu, det är augusti. Snart börjar skolan, måste börja köpa böckerna, det blir inte så billig... Nu ska gå snart lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0