9.august

Hemma efter jobbet, är helt slut. Jag har så mycket att tänka just nu, måste hinna göra allt. Nu har också tvättstuga, tänkte tvätta vad finns. Packar, som galning, kanske ingen ide, att ta då mycket med sig. Måste gå handla mat hem , att imorgon kan ta det lugnt, att behöver inte köpa på måndag då. Jag vet imorgon kommer hem, och jag kommer inte att sova. På måndag måste gå till hamnen, sen kommer J hem, sen ska gå. Tänkte gå hemifrån klockan 5 tiden. Att vara i flygplats kanske kl 19 tiden. Min vän T var i Stockholm igår, han besökte en restaurang. Jag tryckte "gilla", tänkte kommentera, men sen... klockan var nästan 12 mitt i natten. Fattade inget, att han var här mitt i natten. Då skrev meddelande, men efter ca halv timmer jag raderade detta meddelande. Vad gjorde han här? Med vem han var där`? Tror inte att han var ensamma där. Bara tänker på honom nu, jag vill inte ingen annan mer. Men jag få inte honom ju.....han vill inte, inte än mig, så seriöst..... Måste åka iväg, att samla mina tankar, ta det lugnt, bara vara sig själv. Jag har där nu tre långa dagar, att vara, njuta livet.... ...och min mens har inte än kommit. Jag som var helt säker , att det kommer innan jag åker. Nu är rädd, att det kommer när åker. Då är det inte alls kul att vara i stranden, med mens. .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0