11.detsember

Jag fick " U" på min första tenta, blev så besviken nu. Hur kunde jag få det, jag gjorde allt vad kunde. Nu måste göra omtentan, men det är ingen ide mer att göra det. Jag få ingen studiemedel, vad ska göra med de poäng nu, inget att göra. Nu känns att har bara löst bort allt tid för ingenting. Hur kommer vara med andra, kommer jag klara nån del av kurs, Jag vet inte. Har faktiskt ingen mer lust att kämpa. Jag har mått den tiden så dåligt, och nu när allt börjar bli slut, då är det värst. Särskilt nu när det blev slut med T. Jag gick dit för honom att komma närmare till honom. Nu känner att vill inte mer att vara i Uppsala. Det gör så ont, när tänker på honom. Men känner att börjar komma över nu. Nu är det Kalmar kille. Vet inte börjar bli orolig nu, att han vill träffa bara att få sex. Han börjat skicka frågorna, att skicka bilderna. Nu lämnade han sitt nr, och skickade några bilderna, men han inte svarat nånting tillbaka. Han skickade även sin bilden, jag svarade, att han är också snygg. Kanske blev han besviken på mig, vet inte. Men han är ju på jobbet, kanske kan inte svara så lätt. Vi ska få se hur det går med honom. Han sa, att vi kommer att träffas under julhelg, men inget som vi har bestämt nu helt. Det är två veckor dit, allt kan förändras. Nu måste gå till skolan, men vill inte alls att gå dit. Nu har bara en uppgift , som måste skriva. Imorse skickade iväg som måste göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0