15.detsember

Några dagar inte varit här, för att data funkade inte. Det är för mycket nu i veckan. Jobbar nu tre dagar, har hemtentan och sen på fredag oxå tenta. Jag vet inte hur orkar och hinner göra med allt. Tänkte göra hementan imorgon, men fick sms, att jobbar imorgon. Det känns bra, att kan jobba för att behöver jobba. Tiden bara rinner nu. Idag köpt julklappar för J nu. Det behövs bara pakca nu, sen är de klara. Men är orolig nu att hon kommer inte bli glad kanske, Hon önskat ju mer, men kan inte köpa de alla sakerna. Men hon önskar ju att jag få iphone 6, och sen hon få min gamla iphone. Då kommer hon bli glad, om hon få min mobilen ju. Tänkte ju lämna julklapparna under julgranen , julafton morgonen kan öppna presenterna. Sen vi ska gå till A, fira jul där hos de. Det är bättre än vara hemma ensamma. Jag kommer ju vara ledig nu två veckor, eller det är , och tänker lämna J dit. Jag måste skriva min examensuppgift oxå, vet inte hur . Och nu kommer killarna hela tiden, jag raderade konto, men öppnade igen. Just nu har en kille på gång igen, men vet inte hur det går med honom. Jag vill inte börja hoppas för mycket, vill att man visar själv ut mer intresse. Men han visar inte så mycket ut inresser. En anna kille är helt galen i mig, men han är bara" turist", han jobbar här och sen åker tillbaka hem. Vi bara chattar, men han saknar mig, skriver redan så här. Måste sova nu, orkar inte vara uppe mer. SKulle göra hemtentan, men orkar inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0