17.detsember

Det är onsdag, jag ska sova snart, tror jag. Igår jag skrev klart hemtentamen. Jag är rädd, att blir inte G för det. Men jag klarade andra tentan, andra delkurs, och blev godkänd. Det känns lite bättre, för att nu har jag fått poäng, men vet inte hur mycket jag fått. Men det spelar ingen roll mera, för att har ingen studiemedel. Igår frågade även arbetsgivarintyg, att kan söka a- kassa och socialen nu oxå. På badoo det går sådär. Har en kille , men han visar inte så stort intresse. Jag vill att man visar mer intresse. Och samtidigt chattar med en kille från Switserland, jag vet inte om han vill bara sex, eller bara chatta , eller bara träffa. Vet inte, han vill ju träffas. Problem är att han åker tillbaka, och kommer tillbaka om en månad. Han visar mer intresse, nu har blivit lite mer peronligt med honom. Han varit gift, han har en dotter. Jag vet inte hur det blir med honom. Jag kan få se, hur det går. Kanske nästa gång kan träffa honom, om jag inte hittat nån annan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0